Как се добавят продуктови категории в WooCommerce| WordPress | SEO

Как се добавят продуктови категории в WooCommerce| WordPress | SEO

Едно доста пренебрегвано, но важно описание в един магазин въвеждането категории в добре познатата на всеки потребител на WordPress – WooCommerce. Както при всеки друг магазин или сайт със структура на магазин продуктите се добавят в категории. Категориите от своя страна се разпределят в основни и подкатегории за да се улесни достъпа и търсенето на клиента в сайта. Като се замислите какво толкова може да се направи за една категория или подкатегория – да се добавят продукти малко текст нищо ново под слънцето. Това не е съвсем грешно, но защо пък да не му обърнем малко внимание и да проверим дали сме прави в презюмцията си.

И така какво ни трябва за да заредим нашия магазин с категории.

  • Достъп до сайта и съответния административен панел. Обикновено административния панел се намира на адрес http://adres-na-saita.com/wp-admin. Ако това не е така във вашия случай използвайте линка даден ви от администраторите.
  • След като влезете в сайта с потребител достатъчен да добавя категории изберете от менюто в ляво в зависимост от избрания език Products > Categories (Продукти > Категории)качване на категория в woocommerce и wordpress
  • От ляво се вижда формата за добавяне на категория а от дясно списък с вече създадените такива.
  • Въведете:
  • Име. То трябва да е изписано на езика на страницата в нормален текст. Пример: Име на категорията
  • Slug. Това е SEO ключовата дума на продуктовата категория. Тя се изписва САМО с помощта на малки латински букви и тире. Тази ключова дума се вижда в линка към съответната страницата и ТРЯБВА да е уникална за целия сайт. Пример: produktova-kategoria
  • Parent (Основна категория). Изберете ако категорията която създавате е подкатегория.
  • Description (Описание). Описание на категорията в прав текст. Хубаво е да съдържа ключови за категорията и продуктите, които ще се съдържат в нея. Ако има възможност да се удебеляват думи и словосъчетания задължително удебелете важните. Ако нямате такава опция помолете вашият администратор да ви добави текстов редактор за категориите или вижте Как да добавя текстов редактор за описанието на категориите в WordPress / WooCommerce. Описанието трябва да е поне 200 символа (4-5 реда с 2 ключови думи) като на всеки 100 може да сложите по една ключова дума.
  • Display type (Вид на изглед) оставете по подразбиране.
  • Thumbnail ( изображение). при възможност добавете такова. При някои темплейти то ще се вижда при разлистване на основната категория. Обърнете внимание на името на изображението както и неговите детайли. Повече за изображенията може да прочетете в Изображенията и техните детайли.